10 супер храни за прочистване на организма.

Detox

снимка: waterdetox.org

За постепенното прочистване на организма е достатъчно, да се включат в дневния порцион следните 10 основни продукта.

1.Лимони.
Използвайте лимоновият сок за салати, топли ястия и където ви хрумне. Пиите вода с лимон и мед – тази напитка е отлично питие утоляващо жаждата.
Витамин C е всепризнат за детоксикация витамин: той прави всички токсини и отпадъци водоразтворими по този начин отделянето им от организма с излишните течности е много по-лесно.

2.Цвекло.
Цвеклото се смята за един от най-добрите продукти за прочистване.
Цвеклото подпомага нормалното функциониране на храносмилателната система.
Пийте пресен сок от цвекло, добавяйте цвекло към салати, супи и др.
Цвеклото съдържа витамини A, B1, B2, B6, които са необходими за изграждането на кръвта и укрепват нервната система.
Цвеклото е богата на минерали храна и съдържа фосфор, калий, силиций и бор.

3.Зехтин.
Чрез редица научни изследвания е доказано, че първичната екстракция на маслини е полезна за сърцето и кръвоносната система.
Зехтинът стимулира храносмилателната система като цяло, подобрява работата на стомаха, червата и черния дроб, има жлъчегонен ефект.
Зехтинът е източник на антиоксиданти, витамини и микроелементи.
В зехтина се съдържат витамини A, E, D, K, които спомагат за укрепване на костите, мускулите и чревните стени, неоценим помощник е в борбата със свободните радикали, предотвратява процеса на стареене.

4.Зелен чай
Зеленият чай е признат като един от най-стойностните продукти, които подпомагат здравето и дълголетието.
Зеленият чай е най-доброто средство за избавяне на тялото от излишните течности.

5.Плодове
Плодове насищат тялото с важни витамини и микроелементи, имат много полезни свойства. Редовната консумация на малки количества плодове носи положителен ефект върху цялото тяло.

6.Зеле
Зелето помага при прочистването на тялото.
Първо, то съдържа голямо количество сяра, хлор и йод.
Тези елементи създават съединения, които пречистват стомашната лигавица, и червата.
На второ място, зелето е богато на органични киселини, които подобряват храносмилането, насърчават обмяната на белтъчините и поддържането на усвояването на калция и предотвратява превръщането на захарта и други въглехидрати в мазнини.

7.Чесън
Чесънът е ефективен срещу много заболявания.
Чесънът може лесно да бъде добавен в повечето ястия.
Чесънът помага на сърцето. Чесънът повишава устойчивостта на организма към настинки и други инфекциозни заболявания, стимулира апетита, подобрява храносмилането и функцията на сърцето, увеличава амплитудата на сърдечната честота, разширява кръвоносните съдове.

8.Кафяв ориз
Кафявият ориз е богат на витамини и фибри хранителен продукт, той почти никога не предизвиква алергични реакции. Вареният кафяв ориз има благоприятен ефект върху храносмилателната система.

9.Водорасли
Водораслите са богати на витамини и минерали, поради това са много полезни за храносмилателната система.

10.Лют червен пипер
Лютият пипер стимулира храносмилателната система и лигавиците.
Лютият пикантен пипер е популярна ароматизираща подправка в храните.
Лютият пипер съдържа витамини C, A и P, укрепва кръвоносните съдове, подобрява кръвообращението и зрението.

коментари

коментари

You must be logged in to post a comment Login