5 есенни храни за отслабване

Това че сезонът на банските отмина, не означава, че не трябва да се грижим за тялото си. В търсене на есенните тайни за отслабване, решихме да ви представим 5 есенни храни, с които ще стопите излишните килограми.

Тиквата е чудесна есенна храна, богата на антиоксиданта бета-каротен. Освен това тиквата има високо съдържание на фибри, което я прави чудесна храна за всяка диета. Хапвайте тиква винаги когато ви се прияде сладко. Тя е чудесен вариант за здравословен десерт.

Крушите са още една храна, богата на диетични фибри. Освен това пектинът, който съдържат засища, без да плащате цената на многото калории.

Крушите са чудесна есенна храна за прочистване, като в същото време понижават кръвното налягане и се борят с лошия LDL холестерол.

Карфиолът е сред кръстоцветните зеленчуци, които са чудесни за отслабване. Можете да ядете карфиола като здравословна гарнитура или да го консумирате суров като междинно хранене в диетата. Според диетолозите един от плюсовете на карфиола е, че отнема доста време да се сдъвче. Това значи, че мозъкът изпраща сигнали на стомаха, че очаква храна. Резултатът е, че се засищате по-бързо.

Дюлята е плод с особен вкус, който не се харесва на всички. Въпреки това обаче не можем да отречем, че е перфектната есенна храна за отслабване. В 100 гр. дюли има едва 57 калории. Освен това дюлята съдържа много диетични фибри, които ускоряват храносмилането. Коктейлът от витамини (витамин С) и минерали (мед, желязо, магнезий и калий) прави дюлите чудесна есенна храна за подсилване на имунитета.

Сама по себе си целината не може да доведе до сваляне на килограми. Като здравословна храна обаче, можете без проблем да я включите към всяка диета. Любопитно за целината е, че в 1 стрък има едва 3 калории, а диетичните фибри засищат апетита и подпомагат храносмилането./rozali.com

 

коментари

коментари

You must be logged in to post a comment Login