Диета за един уикенд

Много хора преяждат и съответно качват килограми именно през двата почивни дни. Опитът показва, че контролът върху порциите и количеството храна в събота и неделя може да помогне много както за задържане на теглото, така и за отслабване.

Събота
– Закуска: чаша мляко (до 3% масленост), 100 г ръжен хляб с парченце сирене.
– Обяд: 200-250 г грах или царевица (може и от консерва), салата от 2-3 домата и 1 краставица, чушки и магданоз, гарнирана с малко растително масло (най-добре зехтин).
– Вечеря: 100 г риба (не пържена) и 200 мл мляко (може и кисело).

Каквито и да е физически упражнения с продължителност 20-30 минути.

Неделя
– Закуска: зелен чай с 2-3 сухара.
– Обяд: 2-3 варени картофа, 200 г салата от зеле с царевица и малко растително масло (през зимата зелето може да бъде и кисело).
– Вечеря: 200 мляко (може и кисело), 100 г пилешки гърди, 1 яйце, 2-3 плода – по избор.

Физически упражнения 15-20 минути (може и скачане на въже)./dieti.info

коментари

коментари

You must be logged in to post a comment Login