Диета „Зоната“ от д-р Бари Сиърс

40-30-30_balanced_nutritionПорциите при тази диета не трябва да са много големи. Часовете за хранене също са много важни. Сутрин до 1 час след ставане трябва да закусите. Максимум 5 часа трябва да е разликата между закуската и обяда и между обяда и следобедното хранене. До 3 часа след него е задължително да вечеряте, после може да си позволите късна закуска, която трябва да е поне 1 часа преди лягане.
Протеини може да си набавите от пилешкото месо, месо от пуйка, риба, свинско или телешко без тлъстини, варени яйца и нискомаслено мляко.

Cura-de-slabire-Zone
Въглехидрати ще получите от зеленчуците и плодовете, изключение правят моркови, царевица, банани и стафиди. В малки количества може да консумирате макаронени изделия, ориз, хляб.
Мазнини в диетата ви могат да внасят зехтин, рибено масло, авокадо и бадеми.

zone
Не се препоръчва да употребявате кафе, силни чайове, газирани напитки и изкуствени подсладители.
Макар да няма сериозни оплаквания от диетата и изказвания против, имайте предвид все пак, че липсата на някои храни в менюто лишава организма от някои минерали и витамини, които трябва да се набавят допълнително. Диетата набляга на качествените храни, което не е много евтино. Изисква се и време за спазването и и приготвянето на различните храни, което не е по силите на всеки. (info www.vzonata.com/)

коментари

коментари

You must be logged in to post a comment Login