Как да отслабнем бързо?

Отслабването с няколко килограма, и то бързо, ще ви помогне да подобрите своята фитура и самочувствие. За да постигнете обаче това без излишни рискове за здравето, трябва да бъдете особено внимателни.

Малко са хората, които не биха искали да свалят някой и друг килограм, но намирането на време за безкрайни спортни тренировки често е невъзможна задача, особено ако освен дългата и изтощителна работна седмица, имате и много домашни задължения. И все пак ситуацията не е безнадеждна.

Бързото отслабване изисква добра дисциплина и отдаденост към всички детайли, които нелеката задача изисква. Спазвайки посочените по-долу съвети, ще успеете да свалите около 2-3 килограма през първата седмица и по 1-1,5 кг през всяка следваща.

Стъпка 1

Незабавно ограничете до минимум консумацията на напитки, които са богати на калории. Това включва почти всички газирани безалкохолни и натурални сокове. Пийте единствено вода, кафе, зелен и черен чай, от соковете – само тези без захар. Тази мярка, вярвате или не, спестява стотици калории на ден и е една от онези, които ще ви даде възможност да отслабвате възможно най-бързо.

Стъпка 2

Организирайте така храненията си, че да ограничите приема на въглехидрати. Това може да се постигне например като намалите консумацията на зърнени храни (бял хляб, бял ориз, картофи, нишесте и т.н.). Ограничете приема на и плодове – до една порция на хранене. Крехките меса и зеленчуците трябва да бъдат основна част от менюто ви, като може да ги консумирате когато и колкото искате.

Овкусители като кетчуп, майонеза, горчица и калоричните дресинги са в списъка на забранените. За да постигнете желания вкус на ястията, добавете ароматни билки и подправки като магданоз, чубрица, босилек и други.

Стъпка 3

Ттренировките с резки но кратки натоварвания са особено подходящи за отслабването. Практикувайте ги всеки ден:

– За двадесет секунди направете колкото можете повече повторения от определено упражнение; например – лицеви опори, коремни преси, клякания и др.
– Починете десет секунди.
– Повторете още седем пъти.

И всичко това само за 4 минути на ден.

Стъпка 4

През дните, когато не правите достатъчно упражнения, ходете по 45-60 минути. Най-добре е да правите това рано сутрин или непосредствено преди следващото хранене. Това помага да се изгорят повече мазнини, тъй като тялото ще трябва да използва собствените запаси от енергия (мазнини), за да се снабди с енергия./dieti.info

коментари

коментари

You must be logged in to post a comment Login