Каква е правилната зимна закуска

През зимата е най-добре да закусваш с гореща храна – омлет, варени яйца, каша от пълнозърнести трици. Всички тези продукти ще ви заситят за дълго, но и ще ви сгреят вътрешно. Така няма да замръзвате на път за работа.

 

Ако хапвате студена закуска, по пътя ще се разтреперите. За да се стопли, организмът има нужда от допълнителна енергия. А към какво посягаме най-често на работа – към кроасани, вафли и други вредни храни. Така набираме излишни калории, които неизбежно се натрупват в мастни депа.

Зимната терапия за стройно тяло включва нйколко прости правила:

ДОБАВИ СВЕТЛИНА – в условията на недостиг на дневна светлина организмът изработва по-малко инсулин, отколкото през пролетта и лятото. Липсата на този хормон предизвиква чувство на глад. Затова се разхождайте по-често на открито .

ИЗГАРЯЙТЕ КАЛОРИИ – вместо да седите с приятелка в кафенето, идете заедно да се попързаляте или се разходете по улицата. Ако е много студено, посетете интересна изложба или идете на фитнес.

МИСЛЕТЕ ПОЗИТИВНО – организирайте среща с приятели, посмейте се заедно или попейте. Направете нещо, което отдавна мечтаете./jensko-zarstvo.com

коментари

коментари

You must be logged in to post a comment Login