Kaufland България с мобилно приложение

Преглед на седмичните оферти и споделено планиране на покупките са сред предимствата на мобилната апликация

 

Kaufland България пусна мобилно приложение за своите клиенти. Интерактивната апликация позволява изготвянето на списъци за пазаруване и споделеното им управление в реално време, предоставя над 500 готварски рецепти, а опцията за разглеждане на седмичните оферти създава допълнително удобство на потребителите, коментираха от компанията.

Интерактивната възможност за създаване на списък за пазаруване и споделянето му с останалите членове на семейството или с приятели улеснява потребителите да планират необходимите покупки, да избегнат дублирането на продукти или забравянето на други. С новaта апликация всеки потребител, с когото е споделен списъка, може в реално време да добавя нови артикули, както и да отбелязва направените вече покупки.

Мобилното приложение информира и за актуалните оферти за седмицата. Те са разпределени по продуктови групи и навигацията е максимално улеснена. В допълнение, потребителите имат достъп до информация за работното време и адреса на хипермаркетите от веригата в цялата страна. Апликацията включва и възможност за локализиране на най-близкия до потребителя хипермаркет и задаването на маршрут до него.

„Приложението ни позволява не само да подобрим обслужването си, но и да предложим на клиентите си достъп до ново потребителско изживяване – споделено планиране на покупките с партньора, семейството или приятелите. Надяваме се, че с Kaufland-App всеки наш клиент ще разполага с повече свободно време за любими хора и любими занимания“, коментира Димитър Спасов, Председател на управителния съвет на Кауфланд България ЕООД енд Ко КД.

В Кaufland-App потребителите ще открият и над 500 готварски рецепти. При избирането на дадена рецепта потребителят може с един клик да добави необходимите продукти за нея в списъка за пазаруване.

Мобилното приложение Kaufland-App може да бъде изтеглено безплатно в Google Play Store и App Store.

Кауфланд България ЕООД енд Ко КД е на българския пазар от 2006 г. Веригата хипермаркети има 57 магазина в цялата страна. Обектите са със средна търговска площ от 3200 кв.м., а дружеството има над 6800 служители. Клиентите на веригата могат ежедневно да се възползват от предимства като: гаранция за свежест; гаранция за бързо обслужване на витрина с обслужване и каса; гаранция за безпроблемна замяна и удължена гаранция за електроуреди.

коментари

коментари

You must be logged in to post a comment Login