Препоръки за по-хубава фигура

Fasting-diet-blog
1. Заменете бялата захар с мед или кафява захар.
2. Заменете слънчогледовото олио със зехтин или сусамово олио
3. Заменете обикновената йодирана сол, със морска.
4. Заменете всички бели тестени изделия с пълнозърнести, а белият ориз с кафяв или с булгур.
5. Не подправяйте салатите със сол и вместо оцет – заменете с лимонов сок ( от пресен лимон, а не от шишенцата с лимонтозу).
6. Препоръчва се готвене на пара, а може варене и печене. Пърженето е абсолютно забранено.
7. НЕ гответе домати. След като се обработят по някакъв начин топлинно, стават киселинни и вредни за здравето. Забравете доматените консерви, пюрета, печени и пържени доматени сосове или като добавка към готвени ястия.
8. Пиенето на течности по време и веднага след хранене е забранено. Трябва 30 минути преди или 1 час след храненето.
9. По възможност да се готви непосредствено преди хранене. Не е редно храната да престоява по 2-3-4 дни в хладилника.
10. Когато се приемат млечни продукти, те да не се смесват с въглехидрати, т.е. да се храним разделно.
11. Препоръчително е, когато готвим да добавяме мазнината най-накрая, тъй като топлиннато обработване на мазнината е канцерогенно.
12. Ако обядът ви се очертава да е навън, може да си приготвите сандвич от пълнозърнесто хлебче с тофу,марули,кълнове, домати, краставици, подправки и каквото прецените по ваш вкус.
13. Когато сте в заведение и поръчвате салатка, изрично поискайте да е неовкусена.
14. Когато пазарувате, гледайте внимателно съдържанието на продукта, да няма Е-та, консерванти и пр. и по възможност да е БИО.
15. Добавяйте към салатите кълнове. Няма никакво ограничение в количеството, колкото повече – толкова по-добре. За покълване може да се използва: червен фасул, люцерна, жито, сминдух, зелена соя, леща, нахут, слънчогледово семе, ечемик, царевица, просо, овес, грах, фъстъци, тиква, ориз, ръж, сусам, пшеница.

коментари

коментари

You must be logged in to post a comment Login