Протеините за закуска контролират апетита

Учените са потвърдили това, което ние вече подозираме от дълго време  и това е  – да се увеличи приема на протеин за закуска, за да може да се намали риска от преяждане по-късно през деня, съобщава HEALTHYLIVING.

Американски учени са провели изследване, чиито резултати показват, че жените, които хапват повече протеин за закуска имат по-малко проблеми с контрола на апетита по-късно през деня.

За изследването, жените бяха разделени в две групи. И двете групи са имали закуска всеки ден с  единствената разлика  в типа на закуска. Закуска и в двете групи, съдържала около 300 калории.
Една група яли закуска високо протеинова храна, като например яйца и наденица или кисело мляко, а другата група яли закуска с ниско белтъчно хранене.

Жените, които имат закуска, богата на протеини храна –  консумират и 30-39 грама протеин, в сравнение с жените от втората група, които консумират около 8 грама протеин.

Резултатите показват, че високо съдържание на протеини храна,  намалява риска от преяждане през  деня и така намалява приема на калории на обяд и на вечеря.

Учените посочват, че всяко основно хранене трябва да влезе около 30 грама протеин, за да се отговори на необходимостта от обща дневна доза-  протеин.

коментари

коментари

You must be logged in to post a comment Login